Erinomainen ohjaaja on poissa. https://www.thewrap.com/ringo-lam-hong-kong-director-of-city-on-fire-dies-63/
R.I.P. Ringo Lam
Vähän sellainen tunne, että Ringo Lam lähti liian aikaisin. Hän oli yksi parhaista, mutta ura jäi kesken. City on Fire, Full Contact & Full Alert ainakin loistavia. Replicant ja In Hell Van Dammen parhaimpia. Ringo kyllästyi Hollywoodin tuotantotapaan, tarjottuun materiaaliin ja resursseihin, ja palasi isiensä maille. Pitänee mulkasta hänen uusimpiakin. Hwoodilla on tapana lokeroida tiettyyn muottiin, eikä Lam ikinä saanut siellä kunnon mahdollisuutta tehdä omannäköistään elokuvaa. Monta honkkariakin häneltä vielä näkemättä, joten muisto kyllä elää.
Mulla oli Full Contactin vanha Mei Ahin dvd myynnissä huutonetissä pari vuotta sitten ihan pilkkahintaan, mutta ei onneksi kukaan huutanut. Se voisi olla uudelleenkatselun paikka nyt.
Matti Erholtz (30.12.2018 22:30)Mulla oli Full Contactin vanha Mei Ahin dvd myynnissä huutonetissä pari vuotta sitten ihan pilkkahintaan, mutta ei onneksi kukaan huutanut. Se voisi olla uudelleenkatselun paikka nyt.
Minä mokasin just tuon, ja jouduin ostaa sen takaisin vuosia myöhemmin. Tuossa Mei Ahin ekassa (ei myöhemmässä) levyssä on nimittäin alkuperäinen ääniraita alkuperäisine musiikkeineen, joita ei tuoreemmilta julkaisuilta löydy (joku hollantilainen tai vastaava dvd oli poikeus tähän sääntöön kai). Mahtava elokuva!
Hung Fist (31.12.2018 17:37)Matti Erholtz (30.12.2018 22:30)Mulla oli Full Contactin vanha Mei Ahin dvd myynnissä huutonetissä pari vuotta sitten ihan pilkkahintaan, mutta ei onneksi kukaan huutanut. Se voisi olla uudelleenkatselun paikka nyt.
Minä mokasin just tuon, ja jouduin ostaa sen takaisin vuosia myöhemmin. Tuossa Mei Ahin ekassa (ei myöhemmässä) levyssä on nimittäin alkuperäinen ääniraita alkuperäisine musiikkeineen, joita ei tuoreemmilta julkaisuilta löydy (joku hollantilainen tai vastaava dvd oli poikeus tähän sääntöön kai). Mahtava elokuva!
Minulla on toistaiseksi Full Contact´ista vain britti vhs Made in Hong Kong´ilta. Onkohan siinä alkuperäiset äänet? Vhs soitin meni rikki, joten pitää hommata se DVD:nä. Tuossa Hong Kong Legends ‑julkaisussa varmaankin uusi ääniraita? Soiko Alan Tam kumminkin molemmilla raidoilla?
Camparto (31.12.2018 19:18)Hung Fist (31.12.2018 17:37)Matti Erholtz (30.12.2018 22:30)Mulla oli Full Contactin vanha Mei Ahin dvd myynnissä huutonetissä pari vuotta sitten ihan pilkkahintaan, mutta ei onneksi kukaan huutanut. Se voisi olla uudelleenkatselun paikka nyt.
Minulla on toistaiseksi Full Contact´ista vain britti vhs Made in Hong Kong´ilta. Onkohan siinä alkuperäiset äänet? Vhs soitin meni rikki, joten pitää hommata se DVD:nä. Tuossa Hong Kong Legends ‑julkaisussa varmaankin uusi ääniraita? Soiko Alan Tam kumminkin molemmilla raidoilla?
Enpä osaa sanoa. Siitä on varmaan 15 vuotta kun tätä asiaa viimeksi selvittelin.