Onko joku jo ehtinyt katsastaa taman?
Onko tullut Suomessa ulos?
Onko joku jo ehtinyt katsastaa taman?
Ei oo mun mielestä tullu vielä suomessa ulos, mutta esmes Playltä saa.
Katselin tuota paikallisessa Virginissa. Vituttaa vain tuo Spiel mir das Lied von Tod- teksti.
Suomijulkaisu näyttäisi tulevan Finnkinolta 24.10.
Katselin tuota paikallisessa Virginissa. Vituttaa vain tuo Spiel mir das Lied von Tod- teksti.
Vuokrasin eilen Tapiolan Filmtownista. Oli taas tavanomaisen vittumainen vuokraamoilta, kun leffoja on liikaa eikä valintaa osaa tehdä. Sitten suht. huomaamattomassa paikassa alahyllyllä jonkun paskan takana: ONCE UPON A TIME IN THE WEST ‑teksti hienosti etukannessa. Näppeihin ja heti.
Todella hieno paketti, siis jo pelkkä paketti kuvineen, lehtineen, kaikkineen. Kumma, jos tätä ei löydy jokaisen elitistin hyllystä viimeistään viikon sisällä. Lähtee katseluun... nyt.
Spaddu (19.10.2003 15:08)Siis tietysti perusjutut kondiksessa: anamorf. 2,35:1 (?), dd 5.1. Kommenttiraidalla enimmäkseen pälättää joku englantilainen ilmeisesti Leoneen eríkoistunut filmiguru.
Cox tuntuu olevan todellinen spagufriikki, ei ole ihan ensimmäinen leffa, jossa mies käy heittämässä läppää. Omasta hyllystäkin löytyy Fantomasin Il Grande Silenzio, johon mies on kirjoittanut esittelylappusen ja itse kiekolla on lyhyt doku, jossa mies kelailee mielipiteitään Corbuccista ja itse leffasta. Tietääkö joku, miten Cox on päätynyt näihin tehtäviin?
THaavisto (29.10.2003 11:50)Cox tuntuu olevan todellinen spagufriikki, ei ole ihan ensimmäinen leffa, jossa mies käy heittämässä läppää. Omasta hyllystäkin löytyy Fantomasin Il Grande Silenzio, johon mies on kirjoittanut esittelylappusen ja itse kiekolla on lyhyt doku, jossa mies kelailee mielipiteitään Corbuccista ja itse leffasta. Tietääkö joku, miten Cox on päätynyt näihin tehtäviin?