Tällainen hölmö kysymys, että montakohan pinniä pitää S-VHS-johdossa olla, ja onko samanlaisia johtoja, jotka eivät kuitenkaan toimi samalla tavalla. Testailin yhtä S-VHS-nauhuria ja löysin johtolaatikostani johdon, jossa, 4 pinniä ja meni ihan hyvin paikoilleen nauhuriin ja telkkariin. Kuvakin tuli, mutta ääntä en siitä saanut ulos. Scartilla ääni kuitenkin tuli ihan normaalisti. Pitääkö mennä johto-ostoille, vai onko vain joku oma hölmöys kysymyksessä?

