Tähänkö on tultu?
![]()
edit: Huhhuh, mikä lista! Nyt alkaa vasta palautumaan. ![]()
Tähänkö on tultu?
![]()
edit: Huhhuh, mikä lista! Nyt alkaa vasta palautumaan. ![]()
Uh huh mikä lista tosiaan....näppärästi jätettiin eurooppa paitsioon. Muutama aasialainen ja poltergeistit näkemättä mutta todella suuri osa listalla silkkaa kuraa. Manaajan, hellraiserin ja evil deadin laittaisin omaan top50 listaani. Hohto vaikka hyvä elokuvan onkin ei ole kovinkaan pelottava...Elm street remake eikä originaalia, wtf..
Vaikuttaisi olevan melkoisen nuoren henkilön/henkilöiden kyhäelmä.
Aika raskaasti oli suosittu myös 00- ja 10-lukuja, klassisia elokuvia (eli ennen WWII) taisi olla vain kaksi ja sieltä 50- ja 60-luvultakin oli napattu mukaan vain amerikkalaisittan oleellisia teoksia. Aika nuorten tekemä lista tosiaan, kun viimevuosien keskinkertaisuuksia noin paljon mukana.
Nuo MSN uutiset on sellaista liukuhihnajournalismia, joten ne on vain todennäköisesti ajettu joltain IMDB:n listalta tms. Pääasiahan tossa on, että selaa noita ja saa vaihtuvia mainoksia näkyville.
Kunnioitetaan siellä vanhempiakin leffoja koska Manaaja (1973) on sijoilla 12 ja 45... Muuten lista vaikuttaa aika pitkälle millenialsien tekosilta.