Kuvia ja kommentteja leffateattereista

dodo 6.11.2015 09:53

Meillä on parin kaverin kanssa projektina vierailla pienissä leffateattereissa. Ensimmäinen kohde oli Suonenjoella oleva Kino Rio. Suonenjoella asuu noin 7 400 ihmistä ja Kino Rion salissa on 169 paikkaa. 1979 perustettu teatteri on 70-luvulla syntyneen silmin kodikas vaikka katsoimmekin 3D-leffaa diginä. Jos satutte mestoille niin kannattaa vierailla.



2fd26711bb19d93d8919bc7022480836a59ad620b8026dc1451d39328599857cde0eb2709c37ef7d150362001d93124393ff878c9eff70b1cf9fea3e

Muutkin saa laittaa kuvia ja kommentteja leffateattereista tähän.
kekkuli 17.5.2017 19:44

Kino Engel (Hki) aukesi taas. Avajaistarjouksena 5 tiketin sarjalippu vain 30€. Ohjelmistoon tulossa pe mm. korealainen The Handmaiden.

Bad Rain 22.9.2017 14:24

En tiedä oliko tähän ketjuun tarkoitus laittaa kuvia ja kommentteja vain nykyisin toimivista elokuvateattereista, mutta näin hieno ajankuva täytyy postata. Kamrasin kaksisalinen Royal Tampereen Puutarhakadulla vuonna 1979. Vanhemman polven ihmetystä ja ehkä paheksuntaakin herättämässä Naisvankilan (Women in Cell Block 7, 1973) mainosjulisteet.



21728826_269147330259998_58493827588899221743561_269147176926680_207735655881266