Luvassa Bud Spenceriä & Terence Hilliä!

Jani Hietapakka 15.4.2004 14:03

Laitoinpa Futuren pojille mailitse tiedustelua Bud Spencerin ja Terence Hillin mahdollisista DVD/VHS-julkaisuista (ruotsin puolella Atlantic Film AB on julkaissut jo muutaman Trinityt, God Forgives, I Don't & Nobody etc.)

Mailiin vastattiin lyhyesti, että parivaljakko Spencer ja Hillin elokuvia olisi luvassa loppuvuodesta 2004 tai 2005. Yhteensä 21 nimikkeen verran.
Jumbu 15.4.2004 14:15

Kerrassaan mainiota! Toivottavasti tulee kunnon julkaisuja extramatskujen kanssa.

Young Hova 15.4.2004 14:27
Jumbu (15.4.2004 14:16)
kunnon julkaisuja extramatskujen kanssa.

HIGHLY UNLIKELY <_<
Jumbu 15.4.2004 14:39
Kalle Kinnunen (15.4.2004 13:28)
HIGHLY UNLIKELY <_<

No ainahan sitä voi toivoa. Haastatteluja ja dokumentin poikasia... dribble.gif
Lauri Lehtinen 15.4.2004 14:59

Osta UK-Nobody jos haluat Terence Hillin haastattelun, Futurelta sitä ei kuitenkaan tule.

C.W. Leadbeater 16.4.2004 00:07

Off-topiciksi menee, mutta onko kellään kerrottavaa

Comedy-DVDs.co.uk:n Bud Spencer & Terence Hill Collection ‑nimikkeen alla julkaisemien dvd/vhs:ien laadusta. Nimikkeiden osalta sarja on vakuuttava, mutta kiinnostaisi kuulla, vastaako sisältö julkaisujen korkeaa hintatasoa.
Petteri Borgman 16.4.2004 10:18

Ei varmaan vielä kannata riemuita, ei futuren julkaisusuunnitelmiin kannata uskoa ennen kuin levyt ovat kädessä.

Disco Studd 18.4.2004 18:19
C.W. Leadbeater (16.4.2004 01:08)
Off-topiciksi menee, mutta onko kellään kerrottavaa Comedy-DVDs.co.uk:n Bud Spencer & Terence Hill Collection ‑nimikkeen alla julkaisemien dvd/vhs:ien laadusta. Nimikkeiden osalta sarja on vakuuttava, mutta kiinnostaisi kuulla, vastaako sisältö julkaisujen korkeaa hintatasoa.

Ostin Playlta vuoden alussa noista julkaisuista Turpiin vaan ja onnea, Senkka nenästä, pojat sekä Banaanipojat hula-hula saarella.

Kuvanlaatu on videotasoa, leffat on dubattu englanniksi ja kaikissa on ekstroina kämänen kuvagalleria sekä "trailereita" (=epämääräisiä katkelmia sarjan muista julkaisuista).

Ei todellakaan mitään Jumbun toivomia haastatteluja ja dokumentin poikasia. Henk.koht. olen sitä mieltä, että mitkään "special editionit" eivät tee mitään oikeutta Spencer/Hill ‑tuotannolle. Paska ansaitsee paskat puitteet, ja nämä julkaisut eivät juuri eroa vanhoista Suomi-VHS:istä, mikä antaa elokuville oikeaa nostalgiaa.

Mutta jahka nuo Futuren julkaisut tulevat ajankohtaisiksi, edellytän Elitistiltä vähintään kattavaa artikkelia ja arvosteluita Budin ja Terencen turpaanvetoseikkailuista. Tai miksei vaikka saman tien.
Jumbu 18.4.2004 20:37
Disco Studd (18.4.2004 17:20)
Ei todellakaan mitään Jumbun toivomia haastatteluja ja dokumentin poikasia. Henk.koht. olen sitä mieltä, että mitkään "special editionit" eivät tee mitään oikeutta Spencer/Hill ‑tuotannolle. Paska ansaitsee paskat puitteet, ja nämä julkaisut eivät juuri eroa vanhoista Suomi-VHS:istä, mikä antaa elokuville oikeaa nostalgiaa.

No voihan sen noinkin nähdä. Minä en näe. VHS:ien tueksi kunnon julkaisut.
Jumbu 10.1.2005 00:01

Filmifriikin ja Casablancan sivuille on ilmestynyt näitä suomi-julkaisuja. Julkaisupäiväksi oli merkitty 21.1. Futurefilmin sivuilla ei ollut mitään. Hintana oli 9,90 euroa/leffa. Anamorfista ja 2,35:sta luki kuvasuhteen kohdalla.

Leffat:

Luoja armahtaa, minä en

Nimeni on Nobody

Nimeni on Trinity

Siitä vaan pojat

Trinity ratsastaa jälleen

Pääkallolipun alla
Lauri Lehtinen 10.1.2005 12:02
Jumbu (10.1.2005 01:02)
Filmifriikin ja Casablancan sivuille on ilmestynyt näitä suomi-julkaisuja.  Julkaisupäiväksi oli merkitty 21.1. Futurefilmin sivuilla ei ollut mitään. Hintana oli 9,90 euroa/leffa. Anamorfista ja 2,35:sta luki kuvasuhteen kohdalla.

Leffat:

Luoja armahtaa, minä en

Nimeni on Nobody

Nimeni on Trinity

Siitä vaan pojat

Pääkallolipun alla

Vaikea uskoa, että Futurelta tulisi anamorfisena widescreeninä Luoja armahtaa, minä en (jonka Alfio Continin scope-kuvaus ei ole mitään "paska ansaitsee paskat puitteet" ‑kamaa). Todennäköisemmin tulossa on toisinto tanskalaisille ja norjalaisille tutusta On Airin dvd:stä, sisältää jenkkilevittäjän mm. taustamusiikin osalta peukaloiman version josta 2,35-kuva häviää alun jälkeen. En suosittele vanhoista FIx-nauhoista luopumista.
Jumbu 10.1.2005 20:19
Lauri Lehtinen (10.1.2005 12:03)
Vaikea uskoa, että Futurelta tulisi anamorfisena widescreeninä Luoja armahtaa, minä en (jonka Alfio Continin scope-kuvaus ei ole mitään "paska ansaitsee paskat puitteet" ‑kamaa). Todennäköisemmin tulossa on toisinto tanskalaisille ja norjalaisille tutusta Airin dvd:stä, sisältää jenkkilevittäjän mm. taustamusiikin osalta peukaloiman version josta 2,35-kuva häviää alun jälkeen. En suosittele vanhoista FIx-nauhoista luopumista.

Tämän leffan kohdalla olikin 1,33:1 ja K-18.
k-mikko 11.1.2005 09:22
Jumbu (10.1.2005 00:02)
Luoja armahtaa, minä en

Nimeni on Nobody

Nimeni on Trinity

Siitä vaan pojat

Pääkallolipun alla

Mitkäs näistä nyt on "huumoria" ja mitkä jotain muuta. Olen pyrkinyt välttämään kaiken Hill/Spencer ‑kaman ja tietoisuuden niistä.
Goose 11.1.2005 09:45
Luoja armahtaa, minä en

Nimeni on Nobody

Nimeni on Trinity

Siitä vaan pojat

Pääkallolipun alla

Mitkäs näistä nyt on "huumoria" ja mitkä jotain muuta. Olen pyrkinyt välttämään kaiken Hill/Spencer ‑kaman ja tietoisuuden niistä.

Muissa on huumori mukana paitsi God Forgives... I Don't!. Kaikki on ostamisen arvoisia elokuvia.
Young Hova 11.1.2005 10:45

Yo, kuka ostaa Banaanipojat hulahula-saarella soundtrackin multa? LP, saksapainos nimellä Zwei Assen Trumpfen Auf. Kaunis kansi. Kunnossa ei moitteen varaa. Ei oo kallis.