Elokuva, jota et ole saanut kokoelmiisi?

Goose 13.4.2004 21:13

Onko kohdallesi tullut vuosien keräilystä huolimatta jokin niin hankala elokuva, jota yksinkertaisesti et ole saanut kokoelmiisi hommattua?

Omia esimerkkejä mainitakseni:

Richard Taylor: Stingray Europa Vision

Matthew Robbins: Corvette – Kuumaa rautaa Esselte

John Flynn: Tappava salama VTC
Fantomas 13.4.2004 22:03

Sellainen psykedeelinen scifi kalkkuna kuin Idaho Transfer (1973)

Onhan se näköjään esim. Amazonillakin myytävänä mutta

kuka nyt moista alkais tilaamaan.
chachi 13.4.2004 22:32

Idaho Transferia on välillä näkynyt ihan liiaksikin asti FIx-versiona ja Rolling Thunder vilahtelee myyntilistoilla aina silloin tällöin. Täytyypä muistaa vinkata jahka seuraavan kerran napsahtavat vastaan!

Itselläni tietysti voisi parikin Thorn Emi/R-videon nauhaa olla haussa eli INVADERS FROM MARS/Avaruuden Pirut + PEEPING TOM/Pelon Kasvot. Ensteks mainittu siis pienikoteloisena (a´la Wicker Man, Cross of Iron, Driver jne.). Joissain katalogeissa ja hakulistoilla oli myös Scars of Draculaa jne., mutta olen ne kuitannut muinaisella ‑jAn-in selityksellä, että Suomeen ajautui englanninkielisiä luetteloita, joissa oli myös nimikkeitä jotka jäivät Suomessa julkaisematta.
Jarkko Kuittinen 14.4.2004 08:37

Yksinäinen taistelija (Suomen 3M)

Tomi Pulkki 14.4.2004 09:31

Yksinäistä taistelijaa etsii suunnilleen Suomen jokainen keräilijä. Itse olisin tyytyväinen jos törmäisin joskus Francon Lucky the Inscrutableen Techno filmin julkaisuna.

Yotsuya 14.4.2004 11:22

18 Bronzegirlsin SFx, olikos se nyt Shaolinin pronssitytöt.

drake2j 14.4.2004 11:54
Yotsuya (14.4.2004 11:23)
18 Bronzegirlsin SFx, olikos se nyt Shaolinin pronssitytöt.

18 Bronzegirls of Shaolin, Frekvensia GeTe Ab:n nauhoja. Täysin älyvapaa kungfuilu laugh.gif
THaavisto 14.4.2004 15:09

Hopperin The Last Movie, versiolla ei niin väliä. Myös Giulio Questin Arcana olisi kiva nähdä. Tuskia varmaan etsii

aika moni muukin...ja ensimmäistä Sartanaa.
Romero 26.4.2004 17:39

Okei, mahtaa kuulostaa ankealta mutta yksi vittumaisimmista kohdalleni sattuneista mielihaluista on niinkin tavanomainen elokuva kuin Night Of The Creeps: Leikkaamattoman (suomi)version haku on ollut päällä jo monta vuotta mutta ei muka suostu tärppäämään millään.

Lauri Lehtinen 26.4.2004 17:52

Ketjussa mainituista hyllystäni löytyy Idaho Transfer, Yksinäinen taistelija, Tusk, 18 Bronzegirls of Shaolin, Arcana ja Lucky the Inscrutable (Hopperin The Last Moviesta riittää, että olen onnistunut näkemään sen teatterissa). Idaho Transferista voisin luopua, jos joku haluaa sen.

FIxeistä Rasputinin yöt on ollut hakusessa vuosia, samoin Frankensteinin saari, Paholaisen siemen (Seeds of Evil), itsestäänselvä Kylmäverinen peto ja pari nostalgia-arvoa omaavaa tusinaspagua jotka olen joskus tyhmyyksissäni myynyt eteenpäin (Saranda, Kuudestilaukeavan laki).
Jumbu 4.8.2005 11:48
Goose (13.4.2004 20:14)

Richard Taylor: Stingray  Europa Vision

Vieläkö on hakusessa? Kiinnostaisiko pienikoppainen Big Partner?
pirihuora 4.8.2005 12:29

Auron Kansa-niminen animaatio.

Goose 4.8.2005 14:50
Jumbu (4.8.2005 10:49)
Goose (13.4.2004 20:14)

Richard Taylor: Stingray   Europa Vision

Vieläkö on hakusessa? Kiinnostaisiko pienikoppainen Big Partner?

Onpas täällä hyvä muistista porukkaa. Mulla on tuo pienikoppainen joten ainoastaan Europa kiinnostaa, kiitoksen kumminkin.