Ohjelma kertoo lyhytkasvuisuudesta viiden henkilökohtaisen tarinan kautta. Positiivinen dokumentti todistaa, että ulkoinen erilaisuus ei ole este menestykselle ja onnellisuudelle.
Nelonen 13.4 alkaen klo. 22.00.4D: Ei sadun kääpiöt
Ja mainittakoon nyt näin elokuvafoorumilla, että dokumentissa on luvassa on myös katkelmia elokuvista, mm. Tod Browningin
Freaksista.Hyvä dokkari kaikenkaikkiaan. Vähän säälitti tyttöä, jolle tehtiin jalkojen ja käsien pidennysleikkaukset. Nyt hän näyttää friikimmältä kuin, jos olisi jäänyt kääpiöksi.
Joo sen sijaan että tyttö olisi ollut normaali friikki, hänestä venytettiin tuplafriikki joka ei edes pysty kävelemään kunnolla. Säälitti kun tyttö tosiaan kuvitteli että nyt ihmiset pitävät häntä ihan tavallisena tyttönä.... joopa jooh. Tää kirurgikääpiö oli ihan hauska jätkä.. varsinkin se läppä kun joku oli kysynyt että miksikä sua pitää kutsua...?
Bad Rain (13.4.2004 20:40)Ja mainittakoon nyt näin elokuvafoorumilla, että dokumentissa on luvassa on myös katkelmia elokuvista, mm. Tod Browningin Freaksista.
Mistä käsittämättömästä mykkäelokuvasta se alussa esitetty katkelma oli?
Dokumentti oli hyvä sinänsä, vaikka se ei lopulta osannut sanoa juuri mitään sen kummempaa kuin sen kaikkein ilmeisimmän: pituuskasvultaan kääpiöiksi jääneet ihmisetkin ovat tuntevia ihmisiä, ja jos heihin malttaa tutustua voi löytää hyvän ystävän/aviopuolison/tontun.
Disco Studd (15.4.2004 17:32)Dokumentti oli hyvä sinänsä, vaikka se ei lopulta osannut sanoa juuri mitään sen kummempaa kuin sen kaikkein ilmeisimmän: pituuskasvultaan kääpiöiksi jääneet ihmisetkin ovat tuntevia ihmisiä, ja jos heihin malttaa tutustua voi löytää hyvän ystävän/aviopuolison/tontun.
Ehkä tekijät olivat lukeneet Halttusen Station Agent- arvostelun?
Joo joo, mut kaikilla ei Disco ole niin kovia kääppäri kokemuksia halussaan kun sulla.
Mä olen harkinnut viime aikoina ihan vakavissani, että alkaisin heruttaa yhdeltä viehättävältä koulukaverilta. Ei ole kääpiö, mutta mukavan lyhyt muuten (jotain 160 cm).
Disco Studd (15.4.2004 15:49)Mä olen harkinnut viime aikoina ihan vakavissani, että alkaisin heruttaa yhdeltä viehättävältä koulukaverilta. Ei ole kääpiö, mutta mukavan lyhyt muuten (jotain 160 cm).
Voithan sä pyytää, että se kävelisi polviltansa.
Disco Studd (15.4.2004 17:49)Mä olen harkinnut viime aikoina ihan vakavissani, että alkaisin heruttaa yhdeltä viehättävältä koulukaverilta. Ei ole kääpiö, mutta mukavan lyhyt muuten (jotain 160 cm).
Kylie Minogue on 153 cm.
Onko? Sitten olen arvioinut pituudet väärin. Tämä kyseinen nainen on varmaan suunnilleen samaa luokkaa.
Eikö se virallinen kääpiyyden raja ollut 150 cm? Vai oliko se 140?
Disco Studd (16.4.2004 06:07)Eikö se virallinen kääpiyyden raja ollut 150 cm? Vai oliko se 140?
Kuulehan nyt. Sinun jos kenen luulisi tietävän, mistä keskustelusta vastaus tuohon löytyy.
Anyway, lycka till. Luonnollisesti jaat kokemuksesi sitten täällä (tai "opettelet" irkkaamaan)?