FIxailua (Beta & VHS)

Jani Hietapakka 10.4.2004 10:27

* Blodig Födelsedag (Video-Invest) "sis. suomi txt"

* Palkkionmetsästäjät (Harley/Mariann Video)

* Dirt (Videotrage)

* Escape From Bronx (Videotrage)

* Angelique (Magnum Video)

* Silmät Tähtien Takaa (Harley/Wolftracks)

* Viimeinen Juna Gun Hillistä (Videotrage)

* Manhunt (Videotrage) "John Ethan Wayne Jr. tähdittämä italo"

* Yeti (Techno Film)
Tomi Pulkki 10.4.2004 11:26

Yeti on noita halutumpia Techno Film ‑julkaisuja, olisiko nykyinen arvo siinä 15 euroa ja yli. Escape from the Bronx on jonkin verran yleisempi kasetti, 8 euroa maksaisin itse.

Silmät tähtien takaa taisi olla tämä 80-luvun alun italoscifi? Ei mikään kovin yleinen kasetti, muttei hirveän haluttukaan. 10 euroa lienee käypä hinta, kun italoa kuitenkin on.
dodo 10.4.2004 11:33

Yeti ja Silmät Tähtien Takaa kassuja voi tarjota minulle...

-jAn- 10.4.2004 13:06

Verinen syntymäpäivä keikkui aikoinaan useammankin keräilijän want-listoilla, ilmeisesti tuo Video Invest on kuitenkin betana, itse omistan Mariann videon julkaisusta ainoastaan kannet, kyseessä siis tuo samainen "sormet kakussa"-kansi ja huhujen mukaan leikkaamaton leffa olisi sisällä.

Kysyntää tuolle tuskin kuitenkaan löytyy kuin nostalgikkojen parissa, enintään kymppi ja ostajan löytämiseen voi mennä aikaa.
Goose 10.4.2004 13:33
Palkkionmetsästäjät (Harley/Mariann Video)

Mikä on tämän alkuperäinen nimi?
Jani Hietapakka 10.4.2004 15:08
Verinen syntymäpäivä keikkui aikoinaan useammankin keräilijän want-listoilla, ilmeisesti tuo Video Invest on kuitenkin betana, itse omistan Mariann videon julkaisusta ainoastaan kannet, kyseessä siis tuo samainen "sormet kakussa"-kansi ja huhujen mukaan leikkaamaton leffa olisi sisällä.

Betana tosiaan, aikansa elänyt nauha mutta katselu kelpoinen. Lisää nauhoja tulossa pääsiäisen jälkeen.

Mikä on tämän alkuperäinen nimi?

José Luis Merinon ohjaama espanja-italia länkkäri betana myös kasetissa Mariannin tarrat, nauha on kuin uusi!

Muerte busca un hombre, La aka More Dollars for the MacGregors
Romero 10.4.2004 22:24

Jos huvittaa päästä betoista eroon niin minuunkin päin voi ottaa yhteyttä.

kongon oskari 13.4.2004 09:46

Manhuntin katsoin joskus kokonaan läpi. Varsin yksitoikkoista menoa.

Tarkkaile Romero postiasi...
-jAn- 13.4.2004 10:00
Slemmy (10.4.2004 10:27)
Yeti on noita halutumpia Techno Film ‑julkaisuja, olisiko nykyinen arvo siinä 15 euroa ja yli.

HUH!

En tiedä missä vaiheessa tuo on halutuksi muuttunut, eipä ole esim. Elokuva-Aitasta pahemmin hyvitystä herunut edes videon kulta-aikoina.
Tomi Pulkki 13.4.2004 10:04

Kyllä Yetistä on saanut/saa edelleen esim. Helsingissä maksaa 15-25 euroa. Muualla en ole kasettia edes myynnissä nähnyt, joten ei minusta 15 eur mikään kohtuuton hinta ole.