Kyselen tuosta että kun dvdcomparestakaan ei ole mitään apua niin onko tuosta The chinese boxerista tuo Shawn borthers/IVL julkaisu hyvä? Mulla on Return of the chinese boxerista http://www.amazon.fr/Return-Chinese-Boxer-Yu-Wang/dp/6305511691/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1391793320&sr=8-2&keywords=return+of+the+chinese+boxer . Se varmaan on passeli vaikka on dubattu. Ei ole toisenlaistakaan julkaisua vastaan tullut missään vielä.
Chinese boxer
fangoria (7.2.2014 19:16)Kyselen tuosta että kun dvdcomparestakaan ei ole mitään apua niin onko tuosta The chinese boxerista tuo Shawn borthers/IVL julkaisu hyvä?
Ei ole. Ääni on kuulemma katastrofi uusine ääniefekteineen ja lisättyine musiikkeineen.
Kuulopuheen mukaan paras painos on uusi Saksa-julkaisu, ainakin takakannen mukaan on monoäänet sekä enkkusubit. Olemassa on myös vanhempi saksalevy jonka kuvanlaatu on kuulemma oleellisesti heikompi.
Japanista löytyy ilman tekstejä myös Blu-Ray mandariinimonolla.
Eli täytynee sitten tuo saksan uusi julkaisu ostaa ja katsastaa
Hung Fist (7.2.2014 19:51)fangoria (7.2.2014 19:16)Kyselen tuosta että kun dvdcomparestakaan ei ole mitään apua niin onko tuosta The chinese boxerista tuo Shawn borthers/IVL julkaisu hyvä?
Ei ole. Ääni on kuulemma katastrofi uusine ääniefekteineen ja lisättyine musiikkeineen.
Kuulopuheen mukaan paras painos on uusi Saksa-julkaisu, ainakin takakannen mukaan on monoäänet sekä enkkusubit. Olemassa on myös vanhempi saksalevy jonka kuvanlaatu on kuulemma oleellisesti heikompi.
Japanista löytyy ilman tekstejä myös Blu-Ray mandariinimonolla.
Ei se kyllä katastrofi ole vaikka jostain kungfucineman ym foorumilta tuon käsityksen voisi saadakin..Ei äänimaailma häirinnyt itseäni tippaakaan, en tosin ole mikään perfektionisti...
Parempi vaihtoehto on napata huudosta 4€ ivl kuin tilata saksasta 25€ kiekko...
http://www.huuto.net/kohteet/the-chinese-boxer-shaw-brothers-1970-dvd-r3/300302972