Lady snowblood

fangoria 30.1.2014 23:41

Onko tuo Samurai cinema julkka suomitekstein kannattava ostos vai kannattaako ennemmin ostaa esim. Uk Arrow bluray julkaisu?

Neon Maniac 31.1.2014 01:09

No, sikäli mikäli hinta (ostopaikasta riippuen) ei muodosta merkittävää eroa mainittujen julkaisujen välillä, niin henkilökohtaisesti kallistuisin Blu-ray'n puolelle. Itseltä löytyy molemmat osat awe'n dvd'ä, joiden laadussa on helposti havaittavissa petraamisen varaa. Suomenkielinen tekstitys on japaninkieltä ymmärtämättömälle tietty aina plussaa.

Hung Fist 31.1.2014 05:03

En ole suomijulkkaa itse nähnyt, mutta olen siinä ymmärryksessä, että kyseessä olisi Tohon vanha transfer NTSC formaatissa (ei PAL käännös, eli hyvä asia). Tuo Tohon dvd itseltäni kyllä löytyy ja se on sinänsä ihan hyvä, mutta kyllähän vertailun perusteella UK BD näyttää paljon paremmalta. Tuossa vertailussa on Saksa-dvd, mutta siinäkin on sama printti kuin Tohon dvd:ssä (tarkistin joskus itse, tosin sen NTSC/PAL ‑formaatista en tiedä).

Harmi, ettei Tohon laadukkaita ekstroja ole saatu länsimaisiin julkaisuihin. Ilmeisesti AU-dvd:ssä oli osa niistä, mutta jostain järjettömästä syystä transfer oli otettu Animeigon huomattavasti heikkolaatuisemmalta dvd:ltä...