draakkulaa ja suspiriaa samana päivänä- outs!

Sahhmi 7.4.2004 21:02

kiva tulla kotiin nauhoittelemaan leffoja digiboksista, mutta torstaina onkin sitten mielenkiintoista... ensin teemalta tulee suspiria 22.00 ja dracula alkaa kolmoselta 23.20. hienoa, todella hienoa! ongelmaa tulee vain kun suspiria on ilmoitettu loppuvaksi 23.35 (#kele!!). mites teeman ajat pitää paikkansa (maikkarillahan ne heittää varmaan viis minuuttia)? olisi ihan mukava saada kumpikin leffa samalle nauhalle.

(kyltyyriä pään täydeltä... tai sitten kaupan kautta ostelemaan sianverta ja vaahtokarkkipurukalustoja) :F
Petteri Borgman 7.4.2004 22:42

Dracula ‑Prince Of Darkness tuli syksyllä (?) subilta ja muistaakseni versio oli pan&scannattu. Sama kappale niillä on kai nyt mtv3:lla joten kannattaa jättää suosiolla väliin ja hommata Anchor Bayn jenkkikiekko.

Ongelma ratkaistu.
jukkasil 8.4.2004 07:55

Tuo Princess of darkness-versio on todennäköisesti sama, jota maikkari näytti jo joskus 80/90-luvun taitteessa (nauhoitin sen tuolloin).

sic. 8.4.2004 09:23
jukkasil (8.4.2004 06:56)
Princess of darkness

I'm not much of a man by the light of day

But by night I'm one hell of a lover

I'm just a sweet transvestite

From Transexual, Transylvania
Flash 8.4.2004 12:40
jukkasil (8.4.2004 07:56)
Tuo Princess of darkness-versio on todennäköisesti sama, jota maikkari näytti jo joskus 80/90-luvun taitteessa (nauhoitin sen tuolloin).

Ei ole sama. Dracula – Prince of Darkness sai suomen tv-ensi-iltansa vasta viime vuonna Subilla. "Pimeyden prinssi" ‑nimellä tuli vuonna 1987 Maikkarilta Horror of Dracula.
Sahhmi 8.4.2004 20:20

no, asia hoidettu minun kohdalta. annoin kaverin nauhureille taas hommia.

devil2.gif:)' /> halvimmaksi mun kohdalla kyllä tulee käskeä jonkun ostamaan nauhan ja pistää telsusta nauhalle (vaikka kuvakoko heittäisikin, leffa se silti on sama. leikkaukset eri asia).

eikös viime vuonna näihin aikoihin tullut kanssa jokin Hammerin Dracula subilta? en vaan muista siitä mitään, tanakka humalatila jo siihen aikaan illasta ja sitten vielä olin pippaloissa (joita ei pilata sillä,että joku onneton nysväri vahtaisi telkkua muiden iloitessa)